Dag 1 - Om mig .

Jag heter Michaela Carlson och bor i Mönsterås . Jag är 14 år och fyller 15 om ungefär en månad & går i 8an .
Jag bor hos min mamma ibland och för det mesta hos min morbror och hans tjej :)
Ärligt , så är det rätt skönt , fast sen saknar jag ju min mamma rätt ofta med...
Har en halvsyster ,  en såkallad halvbror och sen har jag tydligen syskon från pappas sida med ?
Vet ingenting om min pappa förutom att hans namn och vart han bor .. :(
Har alltså inga helsyskon !
Men mina halvsyskon älskar jag såklart ändo ( syster & bror lite ;) )
Skolan va inte direkt min grej i 7an då jag skolkade bort mer än halva och ah , jag umgicks med personer jag inte borde umgåtts med ... Nu har jag skärpt till mig mer och sköter skolan .. awsume !
Jag är glad att jag tog tag i allt , vill inte va fattig när jag blir stor .. eller ah ..
Jag älskar att fotografera , ååh ! :D
ja , vad ska jag mer skriva ?'

Mitt nyårslöfte kommer bli ; lev din dag som din sista .. & att börja träna :)
ska börja med det nu , PUSS

hej

michaela ebba belinda carlson '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0