favoriter & saker jag hatar.

FAVORITERNA

Glass: Ben och Jerrys ♥
Musik: Mikrofon kåt för dagen , annarsgäller eminems låtar ♥
Färg: hm.. svart ( alla färger ingår ju där ? )
Film: skräck typ .
Språk: idontknow (:
Länder: massor !
Städer: stockholm & göteborg :)
Skolämne: nja , inget spec
Mat: thai :)
Sport: har la ingen men ah , dans !!!!
Såpa: kungarna av tylösand ♥
Tv Program: simpssons . ( truebloods )
Efterrätt: typ ... vetinte ?
Band: black eyed peas eller ah ?  (äre ett band )
Idol: har ingen :)
Klädesplagg:  damn , massor :D
Affär: gina / bikbok
Kex: äter knappt kex hehe
Chips: ungsbakade !
Läsk: 7oup eller  fanta xåtisk :)
Drink:  veneh :)
Bil: hello kitty (;
Egenskap hos annan människa: Trevlig lättsinnad rolig.

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: tyska ?
Skolämne: phö .. vetinte o.O
Mat: risotto
Affär: hatar inga affärer , men ingen ...
Artist: Jag hatar ingen.
Tv Program: do no
Filmer: do no
Egenskap hos annan människa: Jag hatar när människor ska hävda sig och skryta. Sen så tycker jag inte om när männiksor ljuger.. Så himla pinsamt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0