kalmarday ♥ becccaa

Somsagt åkte till Becca igår , men innan där träffade jag ganni hehe ! :)
Becca och jag snacka för de mesta & ah , bubblade i typ en timme oh bara snackade om massor !
Sen gick vi upp & jaha , vafan då sitter totto och dom utanför .. wtf , tog på oss sen va vi lite sociala med grabbarna ! :) drog ut sen te snön hihi ♥ sen drog vi in oh ah , duschade ut mitt & beccas håre eftersom de va is ! (y) hjälpte rebecca med hennes garderob sen , awsum ! :)
Gick och la oss efter det och taggade kalmar ! :)

Idag gick vi upp vid åtta , plattade beccas hår & mitt för de va ah .. ska inte säga :)
Sminka oss lite & sen käka vi ! tog bussen te kalmar och de a ffs proppfullt ?klockan 10 på morgonen .. damn .
Delade plats med Jojo & Donja hah ! awsum ja, men sen kommer en gubbe och sätter sig vid oss och vi blir knäppt ysta så jag bestämmer mig att ringa upp donja på 2 meter , puss !
Kom in i kalmar och skulle träffa några ,men jaha ? kul att dom inte kan bestämma sig vart dom är & blablabla !
Hade iallafall en jättebra dag med min älskling hihi !
Åt thaimat osv med :) Kom hem med pengar? wtf .. inte normalt ! lägger upp bilder osv på vad jag köpte senare :) och lite bilder från becca osv :)
Bussen em va därimot likaproppfull och ah , wtf -.-
Nä nu ska jag inte skriva mer , hoppas ni haft en bra dag osv ! bloggar senare ! :)


älskardig rebeccakarlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0