kul

tråkigt

Randomtest

har du pojkvän/flickvän? - nej
har du haft pojkvän/flickvän 2010? - ja
har du hånglat med någon 2010? - ja
har du kramat någon 2010? - ja
har du hatat någon 2010? - ja
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja
har du varit kär 2010? - nja ...
är du kär nu? - Jag vet inte..
i så fall i vem? - ..
kan du vissla? - ofcourse .
äger du en mascara? - massor
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? -  säkert .
är du en fjortis? -
är du emo? -  om jag hade kunnat vara en musikstil , men nej  
gillar du vältränade killar? - l1
gillar du nörd-killar som pluggar? - inget för mig

har du över 10 bhar på dig just nu? - never
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ye
kan du köra skoter? - oja
är du brunett?- ja , fast igenkligen inte
är du blond? - ja , igenkliegn .
har du haft svart hår? - yes
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - nnever
hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 18 ithink ..
vem fick du sms av senast? - ebba
vem skickade du sms till senast? - ebba
vem ringde dig senast? - olle .
vem kramade du senast? - mami
vad drack du senast? - saft
är du allergisk mot någoting? - folk som ljuger & paprika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0