-

klicka !
sanningen är ;
Det va du som förstörde din egen tillit för alla andra ?
Det va du som fick mig att känna mig värdelös eftersom jag förlorade alla pågrund av dig ..
Jag ångrade mig inte och ville inte ha tillbaka dig,så var det verkligen inte ..
Det va du som gjorde så att alla hatade dig , och om inte jag va värd några vänner ..
vad va du då ? inte ens värd en krona , inte på det viset du beter dig.
Det där om att jag vänt alla emot dig , ink. att jag snackat skit
om din mamma , kallat dig blatteskit osv vetifan vart du fått de ifrån :)
Ohshure, du har sagt att du ska slå mig osv, har du gjort det än ?
nä .. Visst slå mig , de är inte jag som står för skadeståndet osv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0