temavecka - dag 3

började med att jag försov mig
ebba spammade mig , syster kom in 7:15 , alltså hade
jag bara .. knappt tio min att fixa mig ....
tänkte först ; äh får be mormor eller någon hämta mig
men hoppade ur sängen , klädde på mig
han precis med bussen ,puuh
fick fixa mig i skolan en snabbis :)
fick äta frukost där med :)
hade no sen , gick väl bättre ,h3h3
hände väl inte så mke sen ..
hängde med ebba till sjukgymnasten , haha fyfan ...
såg asroligt ut , borde med gå dit oh kolla mitt knä :)
åkte hem , satte mig vid datorn oh tog ett äpple , haha
sen började jag fixa mitt klädrum , såg inte förjävligt ut .. eller josomfan
tvättar mina kläder nu med * stolt *
nämen .. ska tvätta mina lakan osv , men nu ska jag fortsätta ..
lägger in filmer på mitt usb md så¨jag kan kolla film ikv ...
vi syns .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0