- torsdag

aja ..
sämsta och bästa dagen i slutet iaf :)
pallar inte berätta fråns efterskolan ..
iaf,sämsta dagen tills mathilda rädda min dag
tack för de :)
iaf , tim va hungrig
fråga oss om pengar
dom skulle på bandyuttagning ;)
så vi drog te banken
sen te uttagningen :)
dom hade redan börjat
så vi satt oh kolla
med varsin ahlgrensbilar :)
sen drog vi runt lite.
tim oh dom käka
jag mathilda oh hennes syter gick oh åt sen med :)
mums (;
men sen drog vi te hamnen
va med tim oh oscar ett bra tag :)
haha ,  damp
men blev iaf på bättre humör när jag va med er ..
tacksåmke för dagen :)
'' älskar er på ngt sätt (a) ''
mathildadahlberg ,<3

oscar , jag har din bräda :DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0