tisdag .

tisdag ;
vakna upp vid ; random ; tid.
haha av att cassan tdligen smält till en lampa el. ngt
vetifan
så ba KRASCHHASHSHDAH
jag flög fan upp ;o!
aja somna om
gick upp tio i nio
sen fixa vi oss osv
sen körde cassans mamma oss te stan .
tog bussen te kalmar
hah damp
sen kalmar hela dagen
köpte massa skit
lägger in bilder sen.
gick te tokiga ture med (a)
aja,blevtrött i benen
ville ba hem -.-
´sen vare två asssnygga killar i bussen
fifan
ragga ellertan ikea,men wtf .d
så vi tänkte ta samma buss som dom :)
men gick ju int te ohamn u
tog bussen hem tjugo i fyra
kom hem tio i fem el ngt :)
åkte hem te cassan
hon bytte om ohså
sen te stan träffa
mattias , andre' amanda och emmy ? :)<3
drog runt ltie
sen te bibblan
sen drog emmy hem :/
resten drog te ,konsum tror jag
pissa fan ner mig typ
hahahaha , kundvagnsrace
lägger in filmerna sen
securitas (stav)(aaa)
aja ..
drog hem vid halv nio :)
visade mamma kläderna oh skit
sen
vetifan
la mig vid elva,mådddddde fan piss:s
aja :)
pusschay
bloggar ikv, ska kolla film oh mysa nr mig nu :)
lögnare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0