- ja.. jag har förendrats

läs eller läs inte
bryr mig inte nu ..

när ska vi säga att de började ..
hmm .. 2008 ?
jatyp ..
julia hilmersson
flyttade , lämnade mig kvar
du ska bara veta hur saknad du är
jag älskar dig , barndomsvän !
elma alma och nellie ,  er
ni är bäst ! älskar
ebba ,  världens finaste person
som jag umgicks med jämt ?
och victor ..
vad hände ..  jag vete fan ..
allt ba försvann
allt gick åt helvete
fyfan ;(
natha och donja victor , jag va jävligt glada att ha er !
ni 4 ska veta att ni fortfarande betyder lika mycket som då
de fortsatte 2009
då hela jag förendrades
blev en helt annan person
vissa dagar mådde jag bra
andra inte
min alldeles bästa vän , Ebba Kjellberg
vi hade knappt varandra kvar ..
fast jo , vi kom ju närmare varandra
men det var alltid något som kom i mellan ..
i slutet av 6an va nog allt bäst
utom en sak
jag fattade inte ens vad jag höll på med , eller vi !
de slutade med polisanmälningar , återgärdsprogram osvosvosv..
sommaren där , började jag umgås med nea
sket i alla andra
visst , jag trivdes med nea
men blev en annan person
sminkade mig överdrivet , använde för uringade linnen
stack ut på nätterna å drack med okänt folk ( hände bara ngn g ibland )
började röka ..
va tillsammans med nästan för många killar
blev kallad player osvosv..
kunde faktist hållt mig till en kille , men gick inte
dom kom oh sprang framför mig istället ..
när jag började 7an
hade jag knappt någon och va med
eller , ebba donja natha jag och victor
försvann under sommaren då jag va med nea istället ..
jag fick rykten efter mig
gav cigg till folk
umgicks med helt fel folk
bara en del av dom
inte vissa
jag drack bara ngn g
rökte i smyg
tiden gick
de kom en ny tjej till klassen
vid namn isabell
visste att hon och jag skulle bli bra vänner
de va vi bara ett tag
hon förendrade mig
jag förlorade verkligen alla ..
eller dom umgicks med mig , även att dom inte ville
började röka då och då
tills en person sa
; röker du igen så är vi aldrig mer vänner
vill inte att du ska dö i förväg
de va då jag verkligen tänkte efter
jag och isabel bråkade
blev ovänner
sen kom hon tillbaka en gång
gav det en chans till
min frånvaro blev för hög
oh ja , pågrund av henne faktist
och även en annan sak som hände
helst drar jag inte upp det här ..
började snacka med en annan , vid namn cassandra fanta
ja , jag älskar henne
nu står jag här
med mina vänner vid min sida
utan isabel , som jag kommer glömma nu i framtiden
finns inte ett enda ord för dig längre
du existerar snart inte längre
bara låt mig va
jag mår bra nu
tack ni som hjälpt mig att stå ut
ni som läser detta
det finns fler som betyder hur mycket som helst
jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: ebba

Micha..

du ska veta att tiden med dig förrut var helt underbar, vi va varje dag ett helt sommarlov.. Ingen kunde sära på oss!

Vi va ju "blodsystrar" och "boslättbästisar" eller vad vi sa!

Så många bilder man hittade på bdb och datorn.

saknar inte utseendet men tiden.

Tiden då det va du och jag.

Synd att det som hände hänt.

Visst det är glömt nu, men det va det som gjorde att vi slutade umgås!

Fan att det hände.

Du förändrades så jävla mycket, så vi tappade kontakten återigen..

Sen efter ett tag va det bra igeen.

Tills resten av skiten startade.

Kan faktist säga att jag tyckte du var helt dum i huvudet osv.. Men du förstår ju varför nu!

För det är nu du märkt vilka du ska vara med och inte. Tror vår vänskap har börjat komma tillbaka igen.

Nu är det bara nästa steg vi ska ta.. Ett stort steg, börja umgås.

Vi snackar om allt. Men vi är inte.

Det ska bli en ändring här carlberg (remember?)

Tiderna med dig är nått jag vill ha tbx, även att vi båkade väldigt mycket under dagarna vi va på sommarlovet, så va det som det skulle va så!

För vi blev sams och skrattade och hade kul 3 minuter efter.. ?

så är det fortfarande, kan ju vara lite så imellan oss fortfarande, men det går över lika snabbt som det startade!



Michaela Carlberg, du ska veta att du alltid kommer va en av dom bästa. även att vi bråkar.

Jag älskar dig!<3

2010-05-14 @ 21:48:40
URL: http://ebbakjellberg.blogg.se/
Postat av: Conny

Naaw så sött :) Du är bäst syster, ily! <3

2010-05-15 @ 00:53:11
URL: http://suicideisnotmurder.blogg.se/
Postat av: ganni

fan vad sant text.



issa förändrade dig helt. det va som om hon styrde dig , om jag inte hade sagt det där till dig så hade du ju bytt skola o det va det vi inte vill för vi ville ha kvar dig..

aja man får väll hoppas att du itne blir kompis med henne mer!<3



dina frånvaron e perfa nu micha, ingen o oroa sig för :D<3



älskar dig!<3

2010-05-15 @ 01:30:18
URL: http://ganniiijetullahu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0