- känn dig dissad

haha, kalla mig bitch du, like i care ?(:
Kalla mig hora då ? Jag vet att jag inte är det eftersom jag är oskuld, itne jag som går och knullar med en 20åring.. Eller blev av med oskulden nnär jag var 9, som du sa tillmig.
Det är pfta jag får höra att du ska slå sönder mig. Men jag är hel skulle jag tro
Det är väl du som är omogen och inte förtjänar någon, du är omogen som sitter och skriver
haha, kalla mig bitch du, like i care ?(:
Kalla mig hora då ? Jag vet att jag inte är det eftersom jag är oskuld, ..  du blev av med  oskulden nnär du var 9, som du sa tillmig att du blev.
Det är ofta jag får höra att du ska slå sönder mig. Men jag är hel skulle jag tro
Det är väl du som är omogen och inte förtjänar någon, du är omogen som sitter och skriver
Om du nu hatar mig så mycket, varför började du va med mig isf ? Jag som var den ända du kunde lita på ^^ don't think so
haha, vadå knulla omkring ? Jag är fortfarande oskuld som jag skrev.
Varför skulle jag skriva en kommentar på din blogg ?
Jag skulle isf sagt det irl  och inte sitta och gömma mig bakom en skärm, du är inte lika tuff t.ex. i skolan.
Okej, jag kan ta bort dig,
Har andra vänner, son jag verkligen bryr mig om !
och du är inte en av dom !
puss :*
isabel, duvet vad jag vet om dig! jag kan berätta vem du har gjort vad med ^

fyfan va folk kan va låga , håller ni med ?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0