~ fredag

friluftsdag
spöregnade morgonen, när man sattt på bussen till skolan
så kom solen fram , fan .
städade mitt skåp på morgonen
stack te första '' lektionen ''
kollade film , astråkigt
ebba oh jag kommenterade allt , :)
andra lektionen , orientering
'' ta inte traktor vägen ta stigen  ''
nänä , vi tog den inte
MEN VART FAN VA 8 & 9 AN ?!??!
jo på  traktorvägen -.-
kom en orm med, manne blev asrädd , donja med :')
haha ba gick förbi lite snabbt (a)
tredje va typ ngn random .
sen slöjd, började halvett
så hade knappt slöjd
blev typ klar med min klänning , wiie :) <3
sen no , satt ute med tjejerna :)
solade osv , inget arbete nej
sen hem , köpte glasss osv
solade,min hud svullnade upp , oups
målade staket
hem
sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0