teeeeeeest

röker du? nej
snusar du? nej
dricker du?händer ?
vad dricker du? olika
dricker du för nöjets skull? yee
har de hänt att du druckit för att du varit olycklig- noees
anser du att du dricker för mycket? - noeee
har du tvångsspytt någon gång? nej
lider du eller har lidit av anorexia? hoppas jag nt
är du snål? ibland
är du en egoist? trnedåå
är du snäll? ibland hihi
är du falsk? ne
är du blyg? kan hända
vilket stjärntecken är du? vattuman
stämmer ditt stjärntecken in på dig? veneh
dagdrömmer du mycket? nej?
är du lycklig? nja, ska inte klaga!
vad är du rädd för? jadu
vad hoppas du inte ska hända? att något ska hända min familj, eller mina vänner!
skolkar du? har hänt men nt nu
äter du frukost? - ja när jag orkar
hur lång är du? 1,60 typ- ..
hur mycket väger du?50 ngt...
vad har du vägt som minst? vetinte ;o
vad har du vägt som mest? ska va ärlig, 55 el ngt
är du nöjd med dig själv? ibland , ibland inte
har du färgat håret? japp
piercad? nej
tatuerad? nej
är du oskuld? nej ...
har du pussat någon av samma kön? ja
kramar eller pussar? pussar
skulle du kunna dejta en 24 åring? - inte nu iaf
är muskler på killar viktigt? det är aawsume ..
hur ser din drömkille ut? jadu
har du varit på en strippklubb? nej
vem pussade du senast? typ ...
vem kramade du senast? melizaa
vem gillar du?  komplicerat
favoritmusik? Olika
vilken är din favoritfärg? veneee
vad äger du för mobil? sony e
vad pluggar/jobbar du  med? skola
när grät du senast? dont know
vad ber du din mamma köpa i en mataffär? ?
vilken frukt tycker du om? dom flesta
vad är det bästa med sommar? allt
vem kan du prata om allt med? beror på va det handlar om ..
hur ofta tränar du? en gång i veckan, hahah kanske inte ens de ...
gillar du att träna? ja! bara att jag aldrig tar tag i det
går du på gympa lektionerna? - nu har jag börjat va det, men innan var jag sällan.
vad är din högsta önskan just nu? i dont know...
vad vill du bli när du blir stor? ingen aning
vad kan du inte leva utan? familj, vänner
tv eller data? data ?!
använder du string? njä inte direkt
föredrar du hotpants? ja
äger du en laptop? yep
vad var dagens lycka? - träffa girlsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0