(y)

ursäkta att jag inte uppdaterat i helgen ...
blev iaf skolan osv i fredags , stack hem och fixade sen gick jag till
stationen där jag mötte julia och vi väntade på en försenad buss & allt blev helt knas, med det löste sig och
vi kom iaf dit vi skulle ! :D
kan tillägga att det hände rätt roliga saker undertiden osv
sen blev vi hämtade i ruda, stack hem te ea oh ah
gjorde typ inget, snacka mest, spela lite osv :)
orkar inte gå in på detaljer , blirlångt inlägg men hade rätt skoj ..
har blåmärken lite här och där , inte nice
jag oh linus låg och snacka rätt länge,sen somna jag.. sov tyå 3-4 timmar :(
väckte julia sen hände inte så mke,va ute mest oh ah !
sen tog vi bussen hem , stack te dånken och käka oh träffade folk på kvällen ..
sen tog ag halvnio bussen hem , käka lite sen blev det film..
somnade och mådde pissof när jag vakna
nu ska jag kila iväg , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0