for without you I feel better, and today is Monday

blev upp tidigt idag , tog bussen till skolan ..
skoldagen har väl varit sådär , har fått missade samtal hela dagen
trött på allt skitsnack , och tycker personen borde räta på sig och tala sanning ..
ni som inte vet någonting , knip era käftar snälla .
mamma hämtade mig 13.50 , slutade tydligen tidigare idag :)
det va rätt nice , eftersom jag var rätt förbannat trött (;
kom hem , läste lite på läxan & sen la jag mig i mammas säng
där jag somnade (aa)
sen ringde jag ganni & stack till henne
vi drog till solhem , men idag var det nt dansen ..  dåligt haha !
så vi drog hem , hämtade pengar , hämtade bijon och drog te netto
snackade lite osv ..
nu ska jag läsa lite till på läxan tills imorgon , hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0