school , fame osv.

har verkligen inte haft tid för datorn idag ...
kom hem från skola , käkade lite och började senare fixa mitt rum ..
sen stack jag till fame , och nu har jag fixat klart mitt rum !
så har alltså inte gjort så mke idag
kan tillägga att jag blev riktigt förbannad idag när jag tappa min 50 lapp , vände tillbaka efter 1 min och då var den borta? då va det ju såklart dom som gick bakom mig som tagit den , antar jag ..
aja , gjort e gjort ..
studiedag imorgon !! :D
men ska plugga hela dagen , kan även tillägga att jag inte kommer blogga så mycket denna veckan ...
1 prov på torsdag , 1/2 förhör , och några uppgifter ink. läsa klart boken ..
puss ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0