thought you could not sink low like this .. liar liar liar

allt började med att du kommer till mig , precis innan vi ska dra & bada att du ska driva med en kille ..
den killen va inte vem som helst ,  utan en kille jag verkligen gillat länge ..
jag sa inget  & du lovade att det inte skulle bli något seriöst mellan er ..
men någon dag efter , vad händer ? du säger att du måste snacka med mig om något viktigt ..
vad va då den viktiga saken?  jo att du hade känslor för honom & att ni skulle träffas ....
jag fick ta det , men tog det på ett jävligt dåligt sätt ,  du kan inte skylla på mig för det va du som valde detta !
ni blev tillsammans & då först när jag fick veta det , krossades jag av min egna bästa vän ... fyfan va lågt du sjönk , men det var inte nog med det ...
vad försvann orden med att du skulle driva med honom ?
vart försvann mina känslor för honom ?
dom tog slut långt innan vi åkte till öland , jag visste att jag inte hade någon chans ..
och jag va glad för din skull , det kanske inte verkade så , men precis så va det !
och då skulle jag alltså inte vilja förstöra mellan er , för ni båda va mina bästa vänner & ni betydde väldigt mycket för mig . .  även om jag & han bråkade , så betydde han ! och det va samma sak med dig , även om vi bråkade så betydde du lika mycket .. men under tiden ni va tillsammans , förendrades du .. utan att märka det själv ..
du började säga saker till mig , som du påstod va på skämt , men allt tar man inte på skämt ..
jag visste inte vart jag hade dig längre , du skulle inte heller dissa mig för honom men vad gjorde du ?
tillslut började vi bråka , du trodde på alla rykten som gick om mig och fortsatte att sprida dom ...
tillslut orkade jag inte , eller ingen orkade .. vi lämnade varandra , och det kommer förbli så ..
att du kunde sjunka så lågt genom att ljuga för alla dina kompisar , genom att säga saker som va falska ?
genom att va otrogen ?
jag valde istället att berätta för min bästavän , daniel sjöberg ,( som alltid brytt sig om mig , hur illa jag än mår vet jag att jag kan gå till honom , och jag är glad över att jag ens har honom som vän .. ) att du varit otrogen ,jag tog tilloch med fram bevis .. ( inte det som är på bilden menmen )
men du ?  har du inte glömt lite om dig själv ..
du var otrogen mot din kille , som du älskade så jävla mycket .
ni som inte tror mig , detta är bara sanningen ...

du ljög om allt i en text på facebook , när själva sanningen var att hon förstörde för han & henne , jag va inte kär i honom , för hade jag varit kär i honom hade jag inte valt att hålla på med andra killar ...
du ljög även om att jag sagt att jag skulle göra vadsom helst för att förstöra mellan er ..
& en sak till , jag skiter i detta ..
du valde att söka uppmarksamhet , genom att skicka runt saker , ni som inte vet kan ta reda på det själva ..
nu har du även gjort så att alla är arga på mig , med din stora feta äckliga käft ..
tala sanning , biatch .
tack så jävla mycket , för allt du förstört ...
vet du ?  jag är så jävla tacksam & jag klarar mig mycket bättre utan dig ..
kom ihåg det , anteckna det ..
du har verkligen inget vett i huvudet ..
bara så duvet , jag vill inte ha med dig & göra & vill i fortsättningen att du låter mig & mina kompisar vara .
nu ska jag och ha det bäst , i mitt nya liv ..
utan dig , amanda persson .

Kommentarer
Postat av: Natta

IN HER FACE!

2010-09-06 @ 20:45:33
URL: http://niiyats.blogg.se/
Postat av: DONJA

HAHAH yaaah håller med natta där!

2010-09-06 @ 21:15:39
URL: http://donjaeliassi.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAHAFAN VAD ÄGD. vem är så cp att man har två pojkvänner?

2010-09-06 @ 21:45:51
URL: http://emmelindblad.blogg.se/
Postat av: tilda nilsson ;*

shit , finns sötis :) <3

2010-09-07 @ 20:53:29
URL: http://itilda.blogg.se/
Postat av: isabel fleetwood

hahah så jävla ägd hon är? sa att hon aldrig ens har träffat honom och att hon inte var tsm med honom. OCH ATT HON ALDRIG SKULLE TRÄFFA HONOM ÖVER INTERNET UTAN ÅKA OCH TRÄFFA HONOM.. hahaha stackars tjej.. och sen nekar att hon varit otrogen? visst hon har inte knullat med den killen eller ngt men iallafall? att dom har ett förhållande över msn medans hon har pojkvän irl, pinsamt!

2010-09-08 @ 19:01:21
URL: http://flytved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0