fail fail fail ...

Här sitter jag ny duschad , ska snart glo film fixa lite tills imorgon och har målat mina naglar , haha!? Nolifer seriöst ..
Men sitter och gör ett test på FB ( förkottning av Facebook (a) )
; Vilken energidricka dricker du ?  Mjo , jag dricker monster , de är min drog , ärligt .. Och så får jag typ redbull , burn och alla , ger mig inte och sitter där tills jag får monster .. Har just insett att alltså facebook inte kan någonting om mig , och ändo är det där jag spenderar all tid ?
och så kan dom inte ens för att trösta mig , vara snäll att sätta en monster som bild istället för en red bull ?
så det fick jag göra ...
och så kan dom inte stava rätt för den delen heller * sadface *
åååh , imorgon kommer alla monster vara slut när jag jobbar mihihi !
Men nu måste jag fixa klart allt , hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0