you're mine darling

Somnade ett tag , blandade energydryck med panodil vilket jag inte får göra ,så mådde pise men rebecca räddade mig så stack in till mönsterås och mötte henne och fiffi vid netto .. Stog och snackade typ i en halvtimme där ? Så va de en liten jävla unge som inte kunde sluta glo  ? Man undrade ju fan om hon hade någon tv hemma ...
Stack till hamnen åde , sen hem till rebecca och haha , typ brände halva hennes face kändes de som :/
Men så kommer ungjävlen tillbaka,  och psykar oss igen .. Fick ju rycket ?  hatar när folk glor ...
Kom hem te rebecca där jag umgicks med fiffi lite sen snacka jag och rebecca hihi .. Drog hem sen ..
Nu ska jag kolla klart på filmen och hoppas min jävla dator slutar lagga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0