answer from question time, out late eheh

Anonym
Hur många läsare har du per dag? :)

Svar ; hm .. det är olika , dock när jag inte uppdaterat har jag tappat läsare..
När jag väl uppdaterar kan jag ha allt mellan 20-50 läsare, ibland över :)
Dock suger uppdateringen så har ju tappat läsare , innan hade jag runt 60-80 (:

Emmie
Vad har du gjort i veckan ? Kram !

Svar ; hm , kommentaren är skriven för ca en vecka sen ..
Den veckan kommenteren skrevs , träffade jag  mina kompisar , va med min kille
umgicks med dorota och kalmar i 2 dagar , haft läkartider , 
va på rixfm sen sov vi i kalmar ,
sen på fredagen mötte jag mollie då jag drog runt med henne , gick på tove styrke
( hon va inte lika bra irl dock )
vi mötte micke,cristoffer och emelie och hängde med dom lajte
drog på veronica maggio vilket va fett nice ! allt va värt besväret för henne ,
fick tränga mig ända fram till staketet , få smällar och ha de undebart!
och nästan missa bussen hem .
och på lördagen sov jag hos min kille :)
Denna vecka har jag bara chillat och umgåtts med min bästa vän
och sovit hos min kille 1 dag
och peppat skolan :) kramkram.

alexaaaandra ;*
hur kan du vara så fin baby ? ♥
Svar ; frågan är hur du kan va så fin bebo <3

Anonym
1 hur gammal var du när du förlorade oskulden? & med vem ;)
Svar ; Jag va ca 14,5 år , med vem är dock ingen jag säger :)
De va misstag eftersom de hände på en fest .

Emma
Har du några fler piercingar ? Skulle du kunna lägga upp bilder på dom ? :)
Svar ; har i läppen och navlen än sålänge , ska förmodligen ta smiley om ett tag :)
Ja det skulle jag kunna :)

Niklas gbg
Är du singel ?
Svar ; nej :D

Cissi om
Vad går du på för skola ? 
Vad gillar du för tema när det gäller film ? skräck , komedi , drama ? :P
Svar ; Jag går på parkskolan i Mönsterås :) 
Hm de är olika , komedi och skräck är nog favoriterna iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0