weekend.

FREDAG ;
Gick upp tidigt , mötte dorota , fixade piercingar drog hem till mig & färgade hennes hår ( rött fast först blondt ) Bytte min piercing i läppen och sen hade vi inte så mycket tid eftersom vi skulle till ohamn ! Tog bussen dit , drog till donken , vädret va inte de bästa men de funkade.. Drog t hamnen efter och sen kom nathalie.. Vi drog upp t flanaden , laddade mobilen , drog på konsum för nathalie skulle ha en plånbok , träffade mollie och ah.. Sen hamnen igen och efter d drog vi t pizzan , träffade min kille ett tag och ah .. Hade förbannat roligt med dorota , karol & marcus när vi dansade nedanför scenen , haha ! de gjorde min kväll ! Hade verkligen skitkul !
Min morbror hämtade mig och dorota och när vi kom hem somnade vi efter ett tag !


LÖRDAG;
som sagt... Vi vaknade upp runt 9 , eller ah dorota vaknade innan 10. Drog på oss kläder och cyklade in till mås,hämtade hårfärg och färgade dorotas hår.. Fixade oss och sen drog vi till ohamn igen. Hoppade av i hamnen och de va mycket finare väder än kvällen innan ! Va med bästavän och hade det fkng awesume .. Träffade massa nytt folk och sen vare ett par som frsökte få in oss på puben , men vi skippade de ! Fast fick komplimanger den kvällen med , haha.. Träffade min kille lite mer denna kväll .. Sen förstördes kvällen eftersom vissa är tröga och blabla, hade iaf dorota och vi drog och käkade pizza sen och ah.. Hade jävla kul asså! Blev nära att vi fick gå t mås eftersom vi ville hem sen och blabla , men hittade en som vi kunde åka med hem och spenderade natten med dom från 2 till 4 haha .. Kom hem runt halv 5 tiden eftersom vi gick från mås och vi va trötta som fan ! Dorota däckade tidigt och jag runt halv 6 ...
SÖNDAG ;
vaknade kvart i 2 , fixade oss sen cyklade vi in för dorota skulle hem vid 4 . Åkte till ica , köpte godis sen hem..KOllade oth hela kvällen och somnade runt 3 på natten.
tror knappast jag skrivit allt men aye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0