3 WEEKS.

Jomen tjena , läget ? verkar som jag ska ta tag i bloggandet igen !
Som sagt , skolan går asbra och tiden rullar iväg fort som attan , snart är det jul sen nyår och efter det fyller jag år , vet ärligt inte om jag är taggad längre , eller är inte lika taggad som jag var när jag var liten ! 
Idag va de chilldag , försov mig och så men de löste sig ,  ikväll ska jag ha det sjukt kul med mina brudar och vi avslutar kvällen med att Fiffi sover hos mig och imon blir de upp tidigt då vi kilar t flajset ! Malin har nog med sin kamera ikväll så ska be henne langa bilderna t mig senare ! Kul att min älskling är i Stockholm över helgen och kommer inte träffa hans fråns på onsdag ,  fyfaan va segt.. Saknar honom som fan..
Nu måste jag städa , ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0