-

Asså detta är värdelöst.
Att jag suttit och pratat gott och skyddat en människa som senare behandlar mig som skit ?
Jag tar inte sånt , allvarligt .. Ska jag lägga min tid på att skydda någon och snacka '' gott '' om någon och sedan får jag detta tillbaka ? Nej , det accepterar jag inte .
Jag skiter totalt i vad du skriver om mig , Jag skiter totalt i om du snackar skit om mig .
Varsegod , hitta på vad fan du vill ?!
Vet du en sak ? Jag kommer ALDRIG sjunka till din nivå.
ALDRIG!
Jag har saker som jag skulle kunna läcka ut för att förstöra din värld , men är det värt att lägga ner tid på det ?
Nej.
Jag vet vad som betyder något här i livet , och det är inte att göra andra ledsna .
Jag har fått nog . Av dig .



over and out !

Kommentarer
Postat av: maya'

älskling? <3

2011-02-09 @ 16:41:03
URL: http://mayadelibaltaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det är mig du menar så snackar jag inte om dig, inte skriver om dig heller.

Du skrev om mig, då skriver jag tillbaka.

Jag har också mkt att säga, men jag tänker inte förstöra för dig.

Du är värd en värld utan skitsnack, det är inte meningen att du ska få skit pga mig..

Jag tåler inte allt skitsnack som jag får höra av andra på skolan.

och det va jag som lämnade dig, du lämnad inte mig.

Så skriv inte "fått nog av dig"..

och du blev ju arg för att jag svarade på din fråga.. äsch.. ska inte gå in på gammalt, sry.

Vill liksom inte bråka bara för att vänskapen inte finns mer, orkar inte bråka med någon.

over and out.

2011-02-10 @ 10:25:41
Postat av: Anonym

och jag tror inte du snackar skit om mig, jag fick bara höra lite från ett gäng..

2011-02-10 @ 10:26:31
Postat av: Anonym

VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG, DU ÄR INTE VÄRD ATT LEVA... FATTAR DU INTE DET?

DU ÄR INTE VÄRD ATT LEVA !

2011-02-10 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0