fredag - HELG !

Skolan idag va la OK! gjorde inte så mycket på lektionern osv .. Sista lektionen va helt ... haha ... Ingen va tyst , Jag Donja & Ebba hade mest damp.. Speciellt när vi slutade då jag & ebba bestämde oss för att ta en annan väg - genom fönstret .. Vår lärare blev tydligen inte så glad hörde jag , hehe ! awsum ! :D
Whatever , lite kul måste man få ha :)
Skulle gått på alla <3 balen ikv , men kunde inte köpa biljett idag :/ ååh  :(
Aja stannar antagligen hemma eller åker med te fårbo .. Ska antagligen med te Fårbo eftersom jag inte alls har någon lust att stanna hemma ://
Ska fixa en outfit bild nu tänkte jag , ni får en i kväll med eftersom jag kommer vara ombytt då ;)
BrB . ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0