fredag ! HEMMA !

shu alla mina läsare , Hemma från en awsum dag nu yey !
Skolan va OK! fick ett VG på mitt no prov,och då kolla hon bara igenom de snabbt men är nöjd !
Efter skolan drog jag till mormor och gjorde inte så mycket ,hjälpte henne lite .. Vid fem drog jag te donja och hon fixa mitt hår osv, mötte natha sen drog vi te solhem .. Tog ett tag innan allt börja men de va nicääää kväll iafall , Ebva kom även och va med ett tag men hon drog hem för hon mådde dåligt :/ krya !
Träffade även Nathalie ett tag och jag , hehe .. Synd att inte dorota kunde komma :/ Ska äta min mat nu eftersom jag inte ätit på hela dagen och ah , sova !!!!!!!
natti , hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0