jojo detta funkar ju med (y)

du behöver ju inte tro precis ; jo hej jag heter michaela jag accepterar hur du beter dig mot mig och kommer förlåta dig direkt , jojo verkligen grabbeN , orkar inte ditt skitsnack , orkar inte hur sur du är på mig varje dag , orkar inte hur piss't du blir på mig 24/7 & ändo orkar jag inte släppa dig.
detta är ju värdelöst , bläblä men måste försöka gashgash .
ska lägga ner all tid på dig nu då , neppnepp funkar inte

du måste inse ..
du måste lita på mig ..
du måste förstå att allt jag säger är så jävla sant .
du måste sluta bli så jävla pisst .
jag måste ändra mig ang. detta

CYAAA THANKS FÖR NI LYSSNADE PÅ MIG BABY'S ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0