mister cool

Oskar Linnros – Mister Cool
Som sagt söndag idag , sov ju te 2 eller något ?
min mobil är ur funkution , vilket suger balle -.-'
nä nu ska vi inte vara så , men kommer ärligt inte va såå gad dom kommande dagarna tills min mobil , måste fixa ett nytt batteri eftersom de är de som ballat -.-
Har städat & pluggat för det mesta idag,  får fortfarande inte in något i huvudet så ah .. måste flytta det !
Kul att skolan ska te aboda och åka skider osv på onsdag när jag tydligen ska te tandläkarn ? never ..
De ser ut som de gör nu , får se om jag kan byta tid .. Har ju bytt för mycke tid innan så antar att de inte kommer fungera att byta denna gång ..
Nu ska jag ner och hänga upp tvätt , skölja ut håroljan , läsa svenskan och kolla film sen sova ..
Lägger upp bilder osv imorgon :) ha det så bra hähihhehe pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0