tisdag !

som sagt tisdag idag , började me att jag skulle upp ur sängen , log och drog mig te 7  , fick åka te skolan me ebba ! =)
Hade svenska med Pontus , haha !  Efter det skulle vi haft engelskaförs. men den va inställd så blev lång håltimme där , sen skulle vi badat på idrotten men ville inte för min piercing heh ... =(
Drog och dansa och lite istället , eller ah .. vi drog mest runt på golvelt hah !
Hade slöjd efter de , sen hade vi matte .. Algebran börjar sätta sig nu , äntligen !
Drog te sporthallen efter då vi dansade med cheyerna , nu måste vi mest gå in på grunderna .. Vi kom inte så långt om man säger så , men men .. =) ! Det kommer gå bra sen hööh ..
Kul att skolan ska te Aboda imorgon , då jag ska till tandläkarn istället !
Missar även alla <3 balen på fredag , inte kul.. Ska ju på 18års fest ist , aja .. de blir en bal nästa år iaf =)
Har lite jag ska fixa tills på fredag nu , inte direkt så kul .. Men nu måste jag plugga och städa , shosvejs ..
blev lite långt inlägg ...

Geo Da Silva – I´ll Do You Like a Truck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0