torsdag !

blääääh , försov mig idag osv.. Mådde ju som sagt pissed inatt men beslutade mig för att gå dom två sista dagarna innan lovet ! =)
hade en sjjukt bra dag , haha ! aldrig skrattat så mycket med er på ett taG Natha & Donja heh ! :D
är typ sjukt borta idag med men aja ,
Har vatt en bra dag om man säger så , löst det som behövts lösas !=)
Och de bästa borde fan varit när vi går utanför skolan och så går Malin P baklänges och kliver på en isfläck eller vafan man ska säga , hoppas ingen såg dig. ALDRIG  skrattat så mycket åt dig , ahhahahahab!
Och va ändo rätt dum mot Micha M när hon hängde i ringarna , skulle ta ner dom andra ringarna och tog tag i hennes så hon bara poff ner på golvet, hahahaha !
Gymmade efter skolan , awsum
nu ska jag lyssna musik och planera lovet
såå vi ses senare , ha en bra dag / kväll  =)
måste plocka undan på mitt rum lite med hihi


Kommentarer
Postat av: beccaccacacacca

HAHAHHAHAHAHAH, Malin va fan bäst x'DDDDDDD

kan se henne framför mig.

Shiiet, så jävla kul!

<3

2011-02-17 @ 17:54:08
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0