ursäkta mig..

Ursäkta för ingen uppdatering idag , vaknade vid två strax efter de så kom ebba och skulle väcka mig men hade precis vaknat då haha ! Hon slängde fram kläder och ah , gick in till netto och mötte även natha !
Gjorde inte så mycket , ebbas pappa körde hem oss till mig sen , då vi kolla på film oh lite :)
gick upp på mitt rum då vi snacka om allt eller ah , haha ! Nu ska jag dunka musik och städa mitt rum eftersom de blev så förbannat stökigt haha ! Känns som jag kommer sova bort min dag imorgon med , men det får / vill jag inte , böghelvete ! =) vi hörs sen !

Kommentarer
Postat av: N

ja men visst!

lägger till dig precis nu!

gör dsm!:D

2011-02-22 @ 14:23:09
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0