-

asså .. hur folk kan behandla människor såhär ?
det är fan helt sjukt ..

får jag reda på att du är nära ****** igen , så fuck of and die .. eller jag kan redan säga nu att du redan är värt ett jävla skott ett pannan !
det va dig jag en gång tyckte så jävla mycket om ..
men att få höra vad som hänt , bara känner ilskan och hatet inom mig ..
skulle du själv vilja bli behandlad så ?
nej juste .. trodde allt va en jävla fkn lögn , men det va ren sanning ?
du måste fan få vad du förtjänar .. ÅÅÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅH .. är så helvetes jävla arg.
hur fan kunde du ? de är just den enda stora jävla frågan inom mig .
jag hatar dig , & ja det är några fkn stora bla ord,men så jävla ren sanning .
idiooooooooooooooooooot
passande bild just nu
och ni som nu läser , jag ber om ursäkt .. kan inte kalla detta utnrott
nu ska jag ta och lugna ner mig, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0