-

TEST ÄR KUL

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: typ såfort jag ser en spegel ? 
Gnälla:  tyvärr blir mitt svar ja ;D
Skrika: då & då ...
Sova: huhu , de enda jag vill nu typ
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ye
Ta droger: neh
Försöka vara annorlunda: nej.
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan:nejj
Gå i skolan: ya
Röka: nej
Ljuga: nej
Hata folk: nje, visst väl vissa
Lita på folk: dom flesta ya

VEM:

Saknar du: ingenkommentar....
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: vetefan
Vill du slå: höhö ebba (a
Kysste dig sist: Tobbe ..
Kramade du sist: mami
Vill du prata med: mig själv , eller rebecca K <3
Skrek du på sist: vetifan
Vill du vara som: mig själv,
Sårade dig sist: ingenkommentar
Vill du bli galet full med: haha ebba eller rebecca :)
Gjorde dig riktigt glad senast: mina cheyer
Fick du sms från senast: -
Ringde dig senast: mami

HAR DU:

För många vänner: Jag har dom jag har och det är jag glad för.
Förföljelsemani: fattar inte
Tvångstanka -
Någon annan psykisk sjukdom: ne 
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: nej
Färgat håret: ja
Brutit några ben: ne
Några piercings: öron & navel 
Egen dator: ja
Bra självförtroende : nja , sådär
Sagt jag älskar dig till någon idag: a.
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: nja
Dumpat någon: mhh 
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: ja

HUR:

Går du: uh? 
Svarar du i telefonen: ah hallå ?
Fördriver du tiden: datorn / skolan
Mycket pengar har du: tillräckligt
Tjänar du pengar: neee , får 
Ofta diskar du: ngn g ibland
Ofta städar du: då jag känner för de
Många stör du dig på: 884459955 st?
Ofta träffar du din familj: oftast varje dag

TROR DU:


Att du kommer bli något: Ja kanske det
På gud: nej
På rymdvarelser: ja
Att folk tycker om dig: yarå
På ett liv efter detta: veneh
Att fiskar kan tänka: hur ska jag kunna veta det
Att du kommer leva länge: ja får la hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0