förlåt för dålig uppdatering men som sagt..

igår blev det kalmar tidigt , osv ..
shoppade upp alla pengar och ah , hähä .. när vi skulle hem fick vi inte hem allt , oh ah , nice typ.. vi handla på ikea och city gross med :)
köpte skor , idrottskor & kläder ( ska visa bilder )
på kvällen sen hade vi de chill , hjälpte till och bygga lite eftersom vi bygger osv .. åt planka på kvällen , mysigt värre ! :D
la mig runt ett , hade alltså inte tid till att blogga !
idag ; vaknade vid elva,  fixade mig ohså , blev hämtad runt halv två då jag åkte till kalmar igen :)
kollade bil , åt thaimat , och shoppade :)
så nu är jag alltså fattig , haha ! nämen .. hittade lite iaf , åkte te ikea sen och efter det hem .. kom hem för en timme sen typ , nu har jag fixat mina kläder och bilder på dom , ska slänga in dom i ett annat inlägg , men nu måste jag duscha & plugga så vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0