friiday

skolan va la okej , sovmorgon osv..
NO;n va nog fan bäst haha !  nämen , klarade matten hoppas jag?
blev inte att va med dorota och nattah :/ men drog hem och ah .. har mest ballat på allting idag , men duschade nyss och är på bättre humör nu iaf.. ska snart sova eftersom jag ska upp halv 5 ? bussen går vid 6 så .. vetinte ens vad man ska ha med sig eller så , har med mig läsk godis & några söta kakor haha .. och pengar då (:
går några timmar på stan , sen drar vi famegänget oss vidare till göta lejon för att kolla romeo & julia .. nice
har ju saknat fame lite väl mycket , hähä ! nämen , kanske bloggar imorgon , beror på ..
ska slänga ner sakerna jag ska ha med mig osv , fixa lite fler låtar och ah .. ha det aawsum !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0