pluggiis !

nej men ah , ebba kom te mig vid 4 .. gjorde inte så mycket , chillade typ ;p
dansa och ah :) duschade för ett tag sen och pluggar lite nu .. kan rätt mycket faktist , men inte taggad på så många prov..
fyller även år på torsdag då det är förintelsedagen, c00lt ? fast nä haha !
ska och bowla på kvällen , på fredag blire cheyerna på kvällen , på lördag ska jag te kalmar.. ochantagligen på söndag med , hähä :) nä vet inte vad jag ska skriva , blir inget bad imorgon eftersom jag inte vågar bada med piercingen än haha , så blir att gymma eller något ist :) nämen ska fortsätta plugga nu !
blir antagligen rebecca & nathalie imorgon , sånt man märker..puss ! <3
saknar min näspiercing pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0