stoockholm !

fyfan va awsum de va , men försov mig som sagt te 20 över 5 på morgonen , så skyndade mig och ah..
sov ingenting på bussen typ , väl framme i stockholm vare svinkallt blabla .
Romeo & Julia va asgrym , höhöh !
köpte en BH med mig hem , vilket behövdes.
gick och letade efter monster & redbull , som fanns överrallt men vi fick inte köpa för vi inte va 15 ?försölker så säga att jag fyller 15 på torsdag , och ah .. trögis .
vi gav oss iallafall inte och fortsatte gå tills vi fick vad vi ville , och det fick vi när vi gått en bra jävla bit ! men värt vare . jag gillar även att gå som en pinguvin & skrika sushi ge mig sushi , haha ! nämen .. awsum dag och måste tacka allt folk för de ! inga bilder tyvärr ...
käkade även kina mat med mathilda och sara , nicä .. men lite typ , typ 183 kr? okej
åkte buss hem sen , vilket va sådär småsegt i början men ah hah.. hände la lite saker blabla.
hemma nu och yepp .......... tänker la lite , hhähähä .. ska kolla vart jag lagt min mobil nu , hare bra så hörs vi imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0