torsdag !

började med att ebba & jag hae en liten sovmorgon för oss själva , vi segade te skolan och missade 10 min (y)
hade matteprov  & tror iaf jag klarade det ! :)
hade även NO då vi skulle ''disikera'' stavning ? aja
haha , jag va typ den enda tjejen som väl vågade ta i det där äckliga blabla .. fyfann va de stank !
slutade halv fyra och åkte te netto , köpte lite inför stockholm ! :D
tyvärr var min monster slut , så ska försöka få tag i de imorgon .. har iaf haft allmänt damp nu , ebba åkte på sin träning blabla.. funderar på att göra matten ? men har ingen ork , och kan inte dom talen typ..
taggad på sovmorgon imorgon wiie D: fyller även år om en vecka.. nä orkar inte skriva mer , vi hörs sen..
måste ladda ner musik te mobilen så cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0