<3 home

Hemma nu =) Varit hos ronja sen tisdagmorgon tills nu , hennes mamma körde hem mig och våra mammor fikade lajte =) ska tillbaka till henne på lördag förmodligen sen följer hon kanske med mig hem .. sånt man märker =)
tisdagen kom jag runt 7.00 , så vi kollade på eclipse och lajte, fixade till lite sen blev de fint väder så vi tog moppen och badade =) kletade in oss i någon blålera eller vafan de va , kommer komma bild sen =) skitskönt i vattnet, klockan tickade och vi va trötta så slutade med att  vi la oss rätt tidigt =)
onsdagen väckte ronja mig , åt frukost och vädret va inte så fint.. chillade och lajte, drog te hennes mormor, min piercing hade gått sönder så vi stack dit igen på kvällen, fixade egna smycken :)
åkte hem och laddade ner lite filmer osv , kollade på dom och jag somnade runt 1 och hon senare tydligen =)
idag gick vi la upp , käkade fixade oss sen åkte jag hem .. Vetidfan va jag ska göra idag ... =(

Kommentarer
Postat av: mopperonjaaa<3

hahaha fan asså, fett kul vi hade :)

älsakr dig bbe <3

2011-07-07 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0