tuesday

ahmen hej ! ursäkta för dålig uppdatering , men vaknade runt 8 , duschade och fixade lite =) diskade,fixade mig sen drog jag och mötte dorota , chillade mest, drog runt .. sprang efter någon självmordsbehägen gubbe ! hon drog hem , jag drog till mormor och städade lite ... får pengar imon , skulle köpa glass så går till ica,där va de kö som fan så går till okq8 och där finns de ingen b&j så ballade lite... Gick hem och fick tag på natta sen kom hon till mig och vi snackade mest , ringde mamma om pengar till glass sen stack vi till ica och köpte en stor b&j.. Den delade vi på,satt och chillade lite med glassen sen tog vi våra saker och gick , kommer typ utanför dörren och får panik eftersom jag inte hade min nyckel,så vi gick tillbaka och där va den .. detta blev resultatet ;
vi drog hem till mig , snackade lite till sen drog hon runt 11 .. Nu snackar jag med en saknad mollie och adam .. lyssnar på musik och snart blir det OTH.. tror jag ska sova sent inatt och sova länge imon .. Hare awsume ! kanske bloggar senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0