Inte orkat uppdatera!

Har inte orkar uppdatera i helgen . varit upptagen med massor annat ! I fredags satt jag i cafeterian , skulle suttit sjäälv men de ändrades och fick sitta med jonathan istället .. Snö kom de med och ebba följde med mig till mormor efter skolan där jag hjälpte henne lite sen stack vi och käkade och sen köpte hårfärg . Har alltid otur med hårfärger eftersom dom jag vill ha inte finns ! Blev iaf rödsvart , men man ser inte så mycke i mitt hår , skiftningar bara ! =) Och sen lila utväxt mohahha .. Drgo och mötte donja och malin sen drog vi te solhem där vi befann oss hela kvällen med massor av folk . Hann även träffa dorota och Natha en snabbis men sen bestämde vi oss för att springa en runda i måset haha ! Kom hem runt elva och däcla runt 1 tiden.
Löördagen blev mest städa och lite , fixade mig för mickes pardey på kvällen =) Kom trevligt folk och ebba och jag hade lite damp i vissa fall på mitt rum ja . Hade iaf en sjukt bra kväll =) Tackar folket yepyep .
Nu vakna jag för ett tag sen , mitt alarm väckte mig inte och skulle kollat på ebbas sista match , :(
Fint väder ute så ska nog ut om ett tag eller något , ska ba dricka min va rma choklad och lajte ! cya

Kommentarer
Postat av: N

allt bra?:))

2011-03-20 @ 16:27:53
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0