Min helg !

Hey har verkligen inte orkat bloggat denna helgen , sorry ! :)
Fredag!
Va som sagt i skolan , gjorde provet vilket jag hoppades att jag klara .. Cyklade hem med Ebba , sen fia jag mig och lite .. Drog in till mås och träffade cheyerna =) Hade lite kul och så , sen när dom stuckit gick/sprang jag och ebba runt i måset , haha ( busigt ) Ingen blir som vi mihiihi . Kom hem , däckade på golvet tydligen ? haha .. Men reste mig och la mig i min säng sen ..
Lördag !
Vaknade rätt tidigt , duschade osv. . Fick tag i dorota och bestämde mig för att dra till henne . Tåget va inställt så de kom tågersättning , alltså buss -.- Fick ha leif som mitt sällskap haha ... Kom fram te dorota så vi drog hem till henne , snackade mest och så .. Stack ut senare och träffade evelina och nathalie :) hahah fyfan va awsume !
Även en jävla gubbjävel drog tag i mig och dorota , så vi fick springa ner för en hal jävla backe och han va efter oss sen tydligen , mohaha ! Höll på att missa bussen , men vi vinkade och busschaufören va snäll och stannade <3 <3 <3 Kom hem , satt vid datorn ett tag sen runt tolvtiden bestämde jag mig för att sova ! =)

Nu ska jag sova igen , sen blire plugg och chill hela dagen .. Hadet bra !

Kommentarer
Postat av: N

hoppas du får en bra dag!:D

2011-03-13 @ 14:10:08
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0