onsdag..

Nu har jag tid till att blogga hehe .. Lyckades även rica sönder min 50lapp idag ? awsume eller..nath
Iaf , hade bara tråkiga lektioner förutom hemkunskapen , awsume..klarade mitt prov med vilket kändes nizä.. Slutade vid 2 om it innan , satt i cafeterian ett tag med ngra och lite.. Drog till sporthallen med Micha och Becca sen , snacka lite och gungade i några jewla..ringar heter de ja :d stack till malin efter , sen stack vi till dansen ..Hoppas vi kommer ngn vart nu , för våra planer är awsume hehe.. Kom hem för ett tag sen ,blir duschen nu så cyaa !
måste öva på engelskan sen och vill börja med non som jag bestämt mig för att göra på måndag , sen har jag även ett noprov till på torsdag..jojo allt är ju awsum , soprov med och matte .. aja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0