tisdag

Fan va chill dag det va idag , svenskan skulle jag ba skriva klart min uppgift , engelskaförstärkningen kollade vi natt på museumet(stav)2 :) sen hade vi idrott-teori , syslöjd och sen matte då jag spela kort med cheyerna =)
Gick och hämtade min cykel hos mormor , sen cykla jag och beccis till apoteket där vi mötte ebba och malin , cyklade till netto och skulle få våra lappa påskrivna men får komma tillbaka på torsdag =) så vi cyklade hem , nu är vi hemma .. ohfyfan va gutt de va att cykla !!! =)
Nu ska jag bara fixa min engelskadagbok vi hade i läxa denna vecka med , sen spela lite crime city , sen stänga ner allt och klicka upp spotify och plugga .. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0