typ död

fredag
Va som sagt med dorota nathalie  , sen av en ren slump mötte vi hannele och nellie så dom joinade oss :)
kom hem runt tolv tiden tror jag ? sprang runt lite med rebecccca och amanda haha ...
Mådde illa som fan när jag kom hem , sprang och letade upp mitt nässpray och ah ..
Lördag;
hehe , vaknade typ sådär runt tio tiden , fick frukost på sängen mohhaa :D städade och ltie , mådde inte bra alls men ah .. Chillade mest , kolla film och skit ... Körde anna till bmåla sen åkte jag och min morbror och hyrde film och köpte monster och polly :) fick även en ny mobil av hnm idag , awsume !
träffade några och ah .. skulle åkt te ohamn men blev inte så :/
och man kan ju undra vaför jag är vaken nu ?
Ringde tobbe runt 4 tiden och snackade till 6 haha .. är inte trött nu och ska nog duscha .. men inte än , vill inte väcka dom hah.. blir nog kalmar idag på dagen , får se om jag träffar en sen på kvällen .. får väl hoppas .. öhöhö..
men får se om jag skippar bloggningen ett tag sen , vetifan än ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0