200 ..

Glad
1. är du kär? - kär och kär. .. ?
2. har du snusat? - ja , för 100 kr ! 
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - mja , fast inte med flit !
4. har du legat i sängen bredvid en kille? - yepp
5. har du blivit dumpad? - yes
6. har du blivit slagen allvarligt? - nejje
7. tar du droger? - absolut inte
9. har du pussat en tjej? - ya
10. hatar du någon? - nja .. hatar är ett starkt ord ..
11. älskar du någon? - ja då !
12. har några av dina vänner svikit dig? - yes
13. har du djur? - 3 hundar 1 katt och massor av fiskar
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
16. gillar du orange? - nej , inte min färg om man säger så ..
18. har du nån sjukdom? - nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - hm , ja ?
20. har du en gris? - nej , men skulle va tufft å ha en minigris <3
21. har du en plattång? - jaa , fast inte till användning  ?
22. har du en bror? - bror och bror , '' halvbror ''
23. har du sjukt bra humor? - haha , ibland kanske ?
24. är du brunett? - Ja! fast egenkligen blond ..
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - yes , duschen är en av dom bästa sakerna som finns o.O
26. röker du? - nej , eller kan hända .
27. har du en hund? - inte en , 3
28. har du skilda föräldrar? - tyvärr ja
29. har du gått på simskola? - aaa
30. har du sagt bög till en kille? - ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - ja
32. har du fuskat? - nja
33. har du en teve på ditt rum? - ya
34. har du lunar? - min är ju kvar , men används inte 
35. har du MSN? - yes , vill du ha ?
36. har du en syster? - yes , en lilla syster :)
37. har du bruna ögon? - nej * ge mig *
38. gillar du att fota? - älskar är nog rätt ord (:
39. har du sett dig själv brinna? - ja faktist , o.O
40. hjälper du dina vänner? - när dom behöver hjälp , så finns jag alltid där.

41. gillar du tacos? - oftast inte , tar bara lite köttfärs och sallad med sås istället
42. tycker du att du är söt? - mja , har bättrat mitt självförtroende nu så (:
43. har du dansat? - yes , and i love it.
44. har du spelat fotboll? - ja , ;)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - beror på .
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - har jag tråkigt så ja
47. har du ätit sniglar? - på nån resturang ja o.O
48. äger du en locktång? - ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - klart , måste ha något i munnen hela tiden typ..
51. gillar du kläder? - yepp !
52. hatar du falska vänner? - ibland så ? beror väl på.
53. gillar du räkna matte? - nja , olika beror på vad vi har i matte med
54. älskar du någon nu? - ya ?
55: har du gråtit inför en vän? - ya
56. kan du sjunga? - kan , kan jag men inget jag skulle vilja ställa upp mig i eller så
57. har du sett nån död? - död och död ,  på väg.
58. säger du vad du vill? - yes
59. svär du mycket? - haha oja.
60. vad är ditt hela namn? - Michaela ebba belinda carlson
61. kan du tala spanska? - ja de kan jag :)
62. är du kortare än 1.60 - nej hoppas jag icke
63. älskar du sommaren? - ja då

64. älskar du vintern? - ibland är den ju mysig o.O
65. har du mer än 6 par skor? - har jag säkert , ligger skor som är mina här & var
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ja !

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - hah , så dum jag är så har jag ju de!
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - aa
69. gillar du att städa? - nej , men de är ju ändo gutt när de är städat
70. gillar du att sova länge? - beror på
71. har du vart med om en olycka? - ja
72. är du förvirrad? - ibland
73. har du mer än 6 par byxor? - yepp
74. har du förlorat en vän? - tyvärr..
75. gillar du att shoppa? - oja!
77. gillar du ormar? -  dra åt helvete , NEJ!
78. klarar du dej själv? - ja !
79. har du lagat mat? - ja
80. är du klantig? - ärligt , ja
81. har du foppatoffler? - neeejje , sånna hade man typ .. .09 eller ngt ?
82. har du mer än 20 låtar på din data? - spotify <3
83. sminkar du dej innan skolan? - ja
84. har du träffat en kändis? - yes
85. har du mer än 7 par nagelack? - aa
86. har du busringt? - hahahah ja
87. har du skällt på din bror? - mjo , halvbror då
88. har du en vän som skiter i dig? - ingenkommentar
89. har du velat göra saker men vågar inte? - yepp
90. sover du med nått gosedjur?- ja när jag känner mig ensam..
91. har du åkt nånstans utan att du får? - nja , a
92. vill du bara bort ibland? - mja
93. har du tältat? - ja

94. har du bränt dig? - yepp
95. har du lekt med levande ljus ? - ya 
96. har du lekt anden i glaset? - vågar fan inte
97. skäms du ibland? - beror på

98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - jaa
100. är du på sista frågan nu? - nej , 99 kvar eller ngt
101. är du singel? - mjo
102. har du åkt flygplan nån gång? -när jag va liten ja o.O

103. har du kul just nu? - nej , halv däckad
104. är du blyg? - för vissa ja
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - aa
106. vad har du ätit idag? - lite mat i skolan sen lite hemma
107. har du cam? - aa
108. vilken film såg du senast? - babysitter wanted i think
109. och med vem var det? - mig själv
110. brukar du lita på folk? - vissa , annars nja

111. har du blivit sviken? - aa
112. vad är din största önskan nu? - mycket
113. vem saknar du? - många.
114. vem vill du ringa just nu? - privatperson haha ! :D ingen ni får veta ännu
115. och varför? - darför-
116. hur ofta sitter du vid datorn - för ofta
117. vad har du gjort idag? - vet inte
118. vad var det senaste du köpte? - en ny navelpiercing !
119. när var det? - Idag
120. vilken affär var det? - glömt o.O
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - olika

122. är utseende viktigt för dig? - nja
123. har du någon vän du litar på till 100%? - mja !
124. när var du i skolan sist? - Idag
125. är du blond? - egenkligen ja
126. vill du vara blond? - nej , tror jag icke
127. vad ser du ifram emot? - mycke
128. har du smink just nu? - nepp
129. vad har du för kläder just nu? - bh & trosor
130. vart sitter du just nu? - Mitt rum

131. om du kollar till höger, vad ser du?- väggen eller ngt
132. vad vill du ha just nu?  för mycket
133. gillar du simpsons? - aa
134. har du blogg? - JA??
135. favorit färg på kläder? - Svart, forever and always!
136. senaste låt du lyssna på? Veronica Maggio – Jag kommer
137. när grät du senast? - vet inte ?
138. och varför? - -
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? - ja
140. förtjänade han det? - ja
141. ett datum du alltid kommer minnas? - ...
142. varför just de datumet? - -

143. när fyller du år? - 27 januari
144. hur mycket pengar har du nu? - vet inte
145. vart får du pengar ifrån? - barnbidrag mormor morbror osv
146. är du bortskämd? - sägs ju de ?
147. vill du ha barn? - vetinte
148. är du oskuld? - nej
149. vad hade du för skor idag? - mina svarta tror jag
150. vad heter du på bilddagboken? - michaelacarlson

151. något du vill göra just nu? - sova
152. bråkar du och din mamma? - gjorde innan , nu har vi inte bråkat på länge
153. älskar du din mamma? - Ja, självklart! Ovasätt vad
154. vem är 6e online på msn just nu? - jessica S (;
155. hur många är online på msn? - ser inte de
156. hur många är offline? - samma som ovanstående
157. när går du upp när du ska till skolan? - olika
158. när börjar du skolan på morgonen? - Halv 9
159. har du fått något mvg? - Ja
160. har du fått något vg? - Ja
161. har du fått något g? - Ja
162. har du fått något ig? - tror jag icke , i 7an isf
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret - vet inte ? ;o
164. varför -

Glad
165. hur mår du just nu? - sådär

166. älskar du din familj? - Ja
167. hur ofta duschar du? - varje dag / varannan dag
168. rakar du benen? - ehm ja , tycker de är äckligt annars :(
169. en person du saknar - många....
170. en person du skulle kunna göra allt för - jadu

171. chattar du med ngn just nu? - jaa
172. vem? - orkar rabbla upp , vet inte ens själv typ 7 pers hah
173. vad pratar ni om? - mycket ;)
174. När hånglade du senast med nån? - 1 eller 2 veckor sen
175. och med vem? deru
176. vad föredrar du smsa eller ringa? - båda
177. hur många smsar du med nu? - 4
178. vad är klockan just nu? - 23.13
179. är du mörkrädd? - aldrig , bara ute isf
180. har du varit på lisberg i år? - Nej, men ska!

182. är du allergisk mot något? - vetinte
183. tar du mediciner mot något? - nej
184. vad har du för mobil? -samsung ngnting
185. är den bra? - ja
186. vilken färg har den- svart , kan byta te röd vid rosa
187. hur många hus har du bott i? - många
188. vad har du för färger i ditt rum? - svart och vitt för de mesta
189. när ska du sova? - nu när detta är slut

Flört
190. har du haft utegångsförbud - som liten kanske ?
191. ångrar du något i ditt liv? - Oja
192. var du en sprucken kondom? - nej

193. älskar dina föräldrar dig? - Ja hoppas jag ?
194. har socialen lagt sig i ditt liv? - ja
195. vad är det för år? -2011

196. vad är det för månad? - Maj
197. anser du dig själv som smart? - ibland !
198. vad brukar folk kalla dig? - vet inte jag , mich
199. är du en bitch? - haha nejdå
200. sista frågan, hur gammal är du ? - 15 och 4 månader om 10 dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0