iäm home nanana

kom hem från kalmar nyss , läkar besöket innan skolan gick bra , kom tillbaka till skolan då vi hade EV där vi bakade , sen hade vi en lektion till med tomas om energi eller ah :) stack från skolan till donja i regnet , hennes pappa körde oss till kalmar , jag fick alltså med mig två magtröjor , två klänningar , 30 armband och två rosetter och även med mig smink hem =) sen ett glatt humör med , va astrött , känns som jag är världens tjockaste människa idag eftersom jag käka på dånkeN och sen typ 3 glassar hah .. Nu ska jag packa ner mina kläder så drar jag mig till min morbror sen , får se vad som händer där , duscha ska jag iafall göra ..
tack för en bra dag älsklingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0