SATURDAY & SUNDAY.


Upp tidigt , in till marknaden och fixa lite sålde kakor med Ebba och Mases, haha mases stack och köpte en heliumballong och stog där och snackade hahah! Hem runt 3 , fixade osvosv chillade , sov och ah ... Bestämde mig för att dra t ohamn där jag va tvungen och göra lite saker,  mötte Dorota , och ja orka gå in på detaljer , fick även skjuts och ah vafan trodde vi skulle stupa haha fyfan .. Sen en bil framför oss började typ brinna , eller däcket haha.... Lämnade av 2 brudar vid dånken 02.00 sen till stan , där vi drog in en sväng och ah sen sov vi och blabla , sov knappt men ändo , drog upp helt ur sängen vid 8 och begav mig till station med dorota , sen chillade vi , drog t maxi och ah.. åkte hem 10 sen gjorde jag inte så mycket ,kom nyss hem från kalas och nu måste jag börja plugga !
sorry för inga outfitbilder,kommer i veckan istället !

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Hur är läget med dig?:P

2011-10-02 @ 18:48:19
URL: http://hannaskattberg.myshowroom.se/
Postat av: Hanna Skattberg

:D



Gör du dena söndag då?:P

2011-10-02 @ 19:14:50
URL: http://hannaskattberg.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0