paddling with 9B & D !

Här kommer en liten update efter 1 vecka och 6 dagar =)
Hade som sagt paddling idag och var skitnervös för att något skulle gå snett ! Men de gick bra & vi blev klara ca 45 minuter tidigare än planerat , så vi fick vänta på bussen och ah !
Det va en riktig rolig dag faktist , Ebba och jag välte nästan men vi löste problemet som tur va , idrottsläraren blev hämtad av ambulansen och 2 i min klass välte , sen fastnade Donja , Malin och Natta i forsen och när Donja och Natta gått ur ser man hur Malin åker iväg själv..HAHA.. Försökte också välta en kanot med två personer i som jag verkligen inte tycker om :) eller den ena tycker jag verkligen inte om haha.. Men nu ska jag fixa plugget och göra en ny design.. Vi hörs  , med bättre uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0