WOOOOPS , THURSDAY.

Ingen bloggning idag nä ! Hade som sagt fullt upp med skolan , läste även upp min tidskapsel och de gick fan bra , va ju skitnervös men a  , sen hem till mormor tjäna lite money , sen hem och plugga på SO;n , taggad på prov imorgon ! Kan det mesta , 3 saker jag inte läst igenom men lär väl mig det rätt snabbt , ska sova tidigt och upp tidigt imorgon ! Ska gå igenom mina frågor 2 gånger , köra något papper som ingick i häftet man skulle kunna , läsa igenom och sen glo film som sagt.. Måste packa med , ska som sagt umgås med mina brudar imon och de blir även sleeeeeepooooover ! Helgen är inte helt planerad , men ungefär ! Hoppas den blir gr8 iaf ! Blev sugen på att måla mina naglar igen  och idag beslutade jag mig även för att inte shoppa på ca ett halvår , om de inte är något superduper viktigt.. Men ska nog gå och kolla om en ny väska imorgon iallafall , sånt man märker.. Nä nu får inlägget inte bli för långt och jag måste spara energi till resten av kvällen , NIGHTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0