- Everbody just had a good time.

 
Går seriöst inte alls bra för mig, handlat för cirka 1500 idag men har fortfarande mycket pengar kvar? Tyckte dock inte det fanns mycket alls i butikerna idag och hittade heller ingenting till nyår, ångest. Hade även en fin vän hos mig ett tag förut, snackade om allt möjligt och kollade film, mys!

Nyårsplanerna är det ännu mera ångest på, men det löser sig.
Just nu ligger jag och rensar bilder och vänner på Facebook, lyssnar på musik och inväntar samtal från min pojkvän. 
 
Imorgon ska jag inte göra ett piss, ta kort som jag lovat länge nu och fixa mitt ''crib''! Förmodligen träffa någon med, sånt man märker. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0