WE GONNA MADE IT.

Jag är trött som ett as men TVINGAR mig själv till att dygna inatt , varför ? - Jo , min buss kommer tidigt som fan , missar jag den har jag förmodligen ingen skjuts till skolan + att jag ska som sagt till min pojkvän i helgen och har dans imorgon , vilket betyder att jag sover i Mönsterås efter ( bor som sagt inte precis i '' City '' så .. Måste packa och ja .. vafan .. Min dansgrupp har tävling om några veckor och ja, jag börjar bli nervös ! Men lär uppdatera under natten , ska städa rummet med så det blir asbra ( slipper det nästa vecka då jag har prov på fredagen , samt dans och kan då under veckan skippa städningen + umgås med min pojkvän mer än planerat ) GODNATT PÅ ER SOM SKA SOVA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0